torsdag 9. oktober 2008

Varmt og Kaldt!

I løpet av uka har vi farta rundt over store deler av Bangkok. Har gått mye, og blitt varme, klamme og svette.. Så vi har funnet ut at det er best å gå med minst mulig klær.
Idag begynte skolen, og vi kledde oss som vi pleier å gjøre, kort shorts og t-skjorte. Men det vi glemte å tenke på var at vi skulle være inne hele dagen, og inne har de aircondition. Vi begynte og fryse ganske raskt, og den eneste måten vi kunne få varme på var å gå ut, i den fuktige lufta. Så da skolen var ferdig og vi forlot bygget, var vi lykkelige over å kunne få litt varme igjen.. Og det tok ikke lang tid før svetten begynnte å renne...

Thailand er annerledes, veldig annerledes fra Norge, på denne tida i Norge begynner det vel å bli kaldt ute, og folk fyrer opp i peisen for å få varme! Og kler seg med votter og skjerf..





Norge




Thailand

2 kommentarer:

Thea sa...

Roomie!! Har du det bra? Kanskje dumt sporsmal, det virker jo sann;) Jeg er litt sjalu paa klimaet deres, for jeg gaar for oyeblikket med ulltroye og tjukk genser og er ikke varmere enn jeg maa vaere! Har bomma litt med pakkinga, men trodde det var varmt her jeg:P Blir bedre etterhvert sikkert..
Vi mailes!
Klem fra Thea

Kristine sa...

Åååh, så gøy det er å lese om alt!Har du det fint? Det høres ut som om du allerede trives iallefall!
Savner deg masse, og litt veldig misunnelig! hehe!

Gleder meg til å høre mer:)
Spis masse gøy SPICY-mat for meg også;)

Snakkes!!
*god klem* fra Kristine