mandag 27. oktober 2008

Elefant i gata vår!

Her om dagen møtte Mari, Else og jeg på en Elefant i gata der vi bor. Rett utenfor 7-11 som vi handler på ca. hver dag stod det plutselig en svær elefant, jeg glemte helt at biler kan være farlig og sprang over veien uten tenke på å se meg til hverken høyre eller venstre, jeg MÅTTE hilse på denne karen! Mari kom litt skeptisk etter meg, og torte til slutt og komme helt bort å klappe elefanten. Else derimot stod på andre sida av veien og beundra det store beistet derfra!!


Det var veldig gøy, og jeg betalte 4 kr, for å mate den med noen mango biter!

Her er jeg veldig fornøyd!!!
Mari med et litt skeptisk smil, men tross alt fornøyd!!!
Håper på flere morsomme møter i gata vår!!!

2 kommentarer:

Cecilie sa...

THAI-five, Silje!
Elefanter er kult!!!

Solveig sa...

Kjære Silje,

Veldig moro å følge med deg på skjermen!

Det virker som du går gjennom en spennende og lærerik tid i Thailand.

Gud være med deg!

Klem fra Bestemor og familien din i Halden.