fredag 19. desember 2008

God jul alle sammen:)

Jeg har besøk!!!
Mamma, Pappa, Ida (lillesøster), Mommi og Besse ankom Bangkok på Søndag..

Det blir koselig å feire jul med de, men det beste for meg er å få vist de jobben min, leiligheten, hverdagen, det er noe med det at det kan ikke forklares, det MÅ oppleves, og jeg er veldig glad for at de er her og får oppleve Thailand:)

Denne uka har vært full av julefester for mødrehjemmet, barnehagene og ettermiddagsaktivitetene. Det har vært kjempe gøy:)

Jeg har lova Joke (vår fantastiske kontaktperson) og blogge det flotte juletreet vi har fått låne, det ble pynta allerede 2. des. Og vi er veldig stolte over hvor fint vi har fått det i leiligheten!
Hvis vi skrur på air-condition, trekker for gardinene, setter på lysa på juletre, lukter på vår hjemmelaga nellikspiker mandarin kalender, og nyter norsk julemusikk så er det faktisk mulig og få norsk julestemning, også i Thailand.
Vi kjøpte oss en julestjerne på gata, den hjelper oss til å få julestemning:)
Mamma og meg forran vårt flotte juletre:)
Julestemning i stua;)
Ida og en liten gutt fra jobb
Her lager de engel som julepynt på lovsangshjemmet



Barna i Immanuel barnehagen hadde øvd på sang og dans til jule-avslutninga.
Og de blei stæsja opp!

Juleavslutning for barna i slummen, her deler Else ut julegaver.
Må ta med et bilde fra julefesten på Nådehjemmet også,
herlige jenter :)
God jul og Godt nytt år <3

Ingen kommentarer: