onsdag 27. mai 2009

<3 Home Sweet Home <3



Jepp, jeg er hjemme i Norge, og har vært det siden langfredag!! Det ble en LAAANGFREDAG med ekstra 6 timer i Amsterdam, men når vi landa på gardermoen var alt dette glemt, faktisk så følte jeg at hele Thailand var litt glemt..

Plutselig virket Thailand så langt unna og fjernt, og det var vanskelig å fordøye alle inntrykkene på en gang.. Det var mer som om jeg hadde sovet over en laang vinter. MEN heldigvis er skolen min, HALD eksperter på å hjelpe oss til å få en myk landing, samtidig som noen av oss trengre litt tid på å huske eller forstå alt vi har fått vært med og opplevd!!!

ALT i ALT THAILAND VAR SUPERT!!!
jeg savner det allerede!

Men heldigvis har jeg venner her på Hald jeg kan snakke thai med, jeg har burmesiske venner i kirka som liker å lage thai mat!!! YEAH!


Jeg hadde hele 12 kg overvekt når jeg skulle dra hjem fra Thailand, Jeg fikk lov å flytte litt om på bagasjen og det hele endte i 4 gensere på kroppen, 3 vesker og en håndbagasje koffert, og ikke minst HATT PÅ HODET!!


3 kommentarer:

Anne Brit og Arne sa...

Har du fått brukt hatten?? Eg var litt flau over den på flyplassen...

Silje Marie sa...

Flau?? jeg skjønner ikke hva du snakker om! hehe
Hatten er veldig kjekk på forskjellige thai arrangement vi har hatt, ungene elsker den;)

Else Karin sa...

No har eg lagt ut link te programme :)