onsdag 8. april 2009

Klump i halsen..

Jeg har akkurat stått opp, merker at jeg har sovet urolig i natt...
vissheten av at det var siste natt i leiligheten, i Bangkok og i Thailand er nok grunnen.

Da jeg dro fra mamma og pappa på gardermoen for 6 måneder siden visste jeg at når flyet landet på gardermoen om 6 måneder kom de til å stå der, klare til å ta imot meg.
Det samme med vennene mine hjemme i Norge, selvfølgelig var det trist å reise, men jeg visste at jeg kom tilbake og at jeg kom til å se dem igjen.

Men hva med vennene jeg har fått i Thailand??

Jentene på Nådehjemmet?
Alle babyene deres?
våre faste massasje venner?
Vaskeridama?
Rotimannen?
Farangshappedama?
Ungdommene i kirka?
Presten og kona?
Starbucks folka?
Misjonærene?
Misjonærbarna?
Kollegane mine?
Barna i slummen?
Og ALLE vi har blitt så glad i og som har blitt endel av våres hverdag dette halvåret?

Kommer jeg til å møte de igjen?
Kommer jeg til vite hvordan det går med de???

Jeg kjenner at jeg har en klump i halsen idag.
Det er trist å reise, jeg skulle ønske jeg kunne ta med alle jeg har blitt glad i hjem til Norge..


Siste lek med barna


Siste dag på jobb


siste godklemmen<3


En venn i gata vår som sa at neste gang vi kommer til Thailand kan vi bare bo hos ho:)


Jeg kommer til å SAVNE STORT Thailand og alle de herlige folka jeg har møtt her nede!

2 kommentarer:

Cecilie sa...

Silje, det er såå godt å lese! Kjempe siste innlegg fra Thailand. <3

Miriam Elisabeth ツ sa...

Hei Silje.
Ja, det er fælt å reise i fra dem man er blitt kjent med og glad i. Uvissheten om å få se dem igjen og vite hvordan det går med dem,- den er det verste... God tur hjem til Norge. Og håper du får treffe dem alle igjen.. Klem