onsdag 25. mars 2009

vely vely hot...

Det er varmt i Thailand for tiden.
Det er godt vi har aircondition hjemme.
Men på jobb er det bare vifte..
Og når jeg har engelskundervisning i et lite rom som ellers ikke blir brukt,
og sola står og steiker der hele dagen, da blir det varmt!
Her ser dere et resultat av dette, 36 varmegrader i rommet,
selv om vifta stod på fullt!






Min kjære venninne Prem, som går på Hald i år, og som kommer fra Thailand fortalte meg før jeg dro at det fantes 3 forskjellige "årstider" i Thailand, Det var Hot, vely hot and vely vely hot!
Nå er vi altså inne i den vely vely hotte tiden, og det merkes.

5 kommentarer:

Solveig Meling Johannessen sa...

Misunner deg ikke å undervise i det rommet. Fint å se at fiolinelevene mine kommer på engelskundervisningen også:
Snakkes i morgen.

Linda Sløgedal & Svein Arild Stallemo sa...

Når kommer du hjem Silje? Jeg og pappa savner deg vettu:) Gratulerer med dagen på etterskudd! Er så glad i deg snuppa.

Linda Sløgedal & Svein Arild Stallemo sa...

Det er jo ikke lenge til! Gleder meg til å se deg igjen:) Du er fantastisk! Tipper du er både glad og lei deg for å reise hjem igjen, eller? Vi savner deg i hvert fall. Glad i deg Siljemor:)

Anne Brit og Arne sa...

Om ikke lenge fryser du i Norge! Du er tapper som smiler i 36 grader, de aller fleste hadde v'rt hjemme i aircondition. Nyt siste dagen paa Lovsangshjemmet foer velfortjent ferie!

Prem sa...

Ha Ha !
Nice that your know by yourself how hot in Thailand ! Vi ses snart !!! Stor klem !!!