mandag 9. mars 2009

Turist tur på tampen..

I helga har vi vært turister..
Plutselig gikk det opp for oss at det kun er noen uker til hjemreise, og det var mye vi ikke hadde fått opplevd enda, så vi slang oss med på en tursist pakketur:)



Floating marked


Jeg kjøpte denne hatten, og ser fram til flyturen med den på hode!!


Bambus rafting i snegle fart



Tiger tempel






Det gøyeste på hele turen var elefant badinga, vi svømte og lekte sammen med elefantene som hadde sin morgen dukkert:)

4 kommentarer:

Hanne sa...

Tidenes hatt! jeg er så GLA jeg skal være med på den flyturen:D:D

Miriam Elisabeth ツ sa...

Ja, du må utnytte den siste tiden og oppleve mest mulig Silje :) Kjente jeg ble isunnelig på deg nå,- pga tigerklappinga og elefantbadinga :)

Kos deg masse.

Mari sa...

fytti katthult, å du er heldig! jeg vil og klappe tiger!!! :) kos deg masse, silje. Litt misunnelig ja.

Silje Marie sa...

Hanne, nå må du ikke skuffe, vi skal være MINST 2 på det flyet med hatt!!!