søndag 30. november 2008

Bryllup <3


Pae & Cherry !

I går var vi i bryllup. Det var stas.


Norske som vi er tenkte jeg og Else at når Cherry sa hun ville vi skulle komme i bryllupet hennes, (etter å ha snakket med henne i ca 10 min) at det var vielsen det var snakk om. Det var det altså ikke. Vi var invitert som gjester, blant ca 300 andre.


Jeg var veldig spent på hvordan thai bryllup kom til å være, og den største forskjellen jeg merket mellom thailandske og norske bryllup er gjestfriheten. I Norge ber vi bare de aller nærmeste, er ikke alltid man har plass til hele familien enn gang. For å gi et eks på hvor godt brudeparret kjente gjestene sine kan jeg fortelle at da de kom til vårt bord (vi satt med noen finske voluntører) for å takke oss for at vi kom, spurte de oss: "hvem av dere er norske og hvem er finske!"

Jeg digger gjestfriheten her i Thailand, alle er velkomne!

Det var veldig flott, masse mat og masse folk som det var gøy og treffe igjen.

Festen varte i ca 2 timer, litt rart for oss norske og tusle hjemmover kl 20.00.
Men siden bryllupskaka ble starta på, og underholdning og taler holdt på, mens vi spiste middag var det ikke rart det gikk fort!

Cherry er tidligere Hald elev!




Nygift!





Brudeparret og norske og finske ettåringer og haldstudenter:)


Herlige misjonærbarn som brudepiker og brudesvenn : )

2 kommentarer:

Anne Brit og Arne sa...

Fårr någen nydelige ongar eg har, om eg så ska sei d sjøl...

Kjekt å finna bloggen din!

Royern sa...

Godt å se deg i bryllup.Jeg viser bloggen din til alle på jobben og de synes du er toppers. Håper alt går bra så vi treffes om 12 dager. da skal vi kose oss.